Social Networking Spam – 5 Rules for Marketers

le

Via Scoop.itFacebook…et ses techniques

Is social networking spam ruining social media measurement and credibility?

Josh Mackey – http://bit.ly/GCQU3R – says marketers need to look deeper.

 

« Anyone who claims that Twitter, Google+, LinkedIn or Facebook do not have robust ecosystems, full of amazing insights and opportunities for brands as well as individuals alike, is simply delusional. »

 

Rule #1 – Don’t mix the water with the wine

Rule #2 – Seek out real people

Rule #3 – Engage with others as you would like to be engaged with

Rule #4 – Be humble and honest with yourself

Rule #5 – Remember and respect the meek! For the meek shall…also buy your products

 

The value is there; you just need to know where to look and how to create value and a reason for consumers to care about your brand

 

Read entire post here: http://bit.ly/GCRs9M ;

Via www.convinceandconvert.com

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s